Error

Måndag, arbetsdag... Jag började kockan sex som vanligt. Diarieförde lite, skickade lite brev till föräldrar angående ett föräldramöte, skrev ett par intyg... Ja saker och ting var precis som vanligt. Och så skulle jag göra en bestälning från Staples. Inte något speciellt, men det var en hel massa artiklar så det skulle ju ta lite tid. Egentligen skulle jag ha gjort det i fredags, men jag hann inte. Tyvärr så har de precis fixat en ny sida att handla från och den skulle de ha premiär på idag. Den skulle bli mera användarvänlig stod det i "reklamen". Du milde så många ERROR jag har sett idag. Det ena efter det andra. Jag fick fram artikeln, men när jag ville lägga det i kundkorgen kom detta ERROR fyra gånger av fem. Då tröttnar man ju så jag stängde ner och tänkte fortsätta senare. Förhoppningsvis hade de fixat sidan till dess. Efter ett par timmar försökte jag logga in igen. Gick inte, någon använde användarnamnet stod det i rutan som kom upp. Vid närmare kontroll var det jag som inte blivit utloggad. Men sidan vägrade ju att låta mej logga in så jag kunde logga ut. Nåväl, efter en stund kom jag på hur jag skulle göra så var det problemet löst. Jippi jag var inne på sidan. Och inte ett enda ERROR, Jippi igen. Jag beställde, hela långa listan. 23 artiklar så det var en del. Blev klar lagom till det var dags att börja packa ihop sej och gå till bussen. Bara att göra klart beställningen. Jag gick till kassan, kollade kunduppgifterna, kollade att det var rätt i kundkorgen, skickade beställningen. Phuu....... Så kom Ordererkännandet. Beställningen hade tredubblerat sej. FAN! Hur göra? Jag försökte ringa kundtjänst, men där var det kö. Jag vägrade missa bussen pga telefonkö, så det enda att göra var att ta bort beställningen. OK, nu finns ingen beställning gjord på Staples av oss. Nästan en hel dags arbete raderat! Det blir till att göra om  hela proceduren i morgon. Hoppas det inte är lika segt då, och att jag bara får erkännande på det jag faktiskt har beställt.

Mötti Härs!





Kommentarer
Postat av: BeccaQ

Kaffe vid köksbordet ska det bli :) Ja fy och usch, nu är de sååååååå länge sen...



Kram

2010-09-27 @ 22:34:58
URL: http://beccaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0