Storsan

Idag ville jag skriva ett inlägg i min blogg. Idag ville jag skriva om Storsan, hon om skrev den absolut bästa bloggen. Hon som lämnade detta jordelivet mitt i sommaren för två år sen. Storsan som idag skulle fylla 40 år.

Å Storsan vilken fest det skulle ha varit idag, både hemma och på jobbet. Kanske dina föräldrar och systrar hade kommit och hälsat på. I alla fall hade de ringt och sjungit för dej. Nu får du ha fest där du är nu. Vi är många som tänker på dej, ofta, ofta. Och saknar dej... Den saknaden kommer aldrig att gå över.

Men GRATTIS på födelsedagen Storsan. Ikväll tänder jag ett ljus och fixar lite gott att snaska på och så firar jag det liv du levde, idag på din 40-årsdag.

Mötti Härs, min vän, Mötti Härs!

Kommentarer
Postat av: BeccaQ

Mötti härs!

2010-09-11 @ 21:05:22
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: lillasyster

åhh vad fint du skrivit om min älskade syster!!

Kram från Kikis lillsyster

2010-11-25 @ 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0