Tre veckor är nog!

Jaha, nu har jag stannat hemma från jobbet idag. Orkade bara inte mer. Chefen och nya kollegan var rörande överens om att jag behövde hålla mej från jobbet. Så då gjorde jag så. Dessutom har jag idag uppsökt vårdcentralen. Ont i halsen i tre veckor räcker faktiskt. Doktorn förstod detta och skrev ut antibiotika. Så nu skulle det väl vara rena fan om jag inte blir friskt!

I övrigt planerar jag att gratulera min svärmor i morron. Men jag har inte orkat packa paketet ännu. Men i morron så...


Nä nu ska jag vila.

Mött Härs!

Kommentarer
Postat av: beccaQ

Ja just det, du äter ju inte korv. Potatisbullarna köper man iaf frysta å sen skulle man kunna ta färdigpannbiffar eller köttbullar antar jag... Du får mig att gå ett steg längre du! Lr varför inte butiksgrillad kyckling eller kotlett? Men då kan man behöva mer än 1 hand att äta med. Egentligen vill jag ju ha bacon till, måste prova om man kangöra det i ugnen. Men visst kan man lägga bacon mellan hushållspapper i micron va? Vem anade att det skulle bli en hel receptbok av detta hahahaha... Kramis

2009-09-04 @ 21:56:00
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: Kalle

sötaste LG tog betalt för böckerna :)

2009-09-05 @ 08:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0