Grattis Svärmor :-D

Hurra för min svärmor som fyller år idag. Hon har uppnått den aktningsvärda åldern av 88 år. De ni småpysar. Där ligger vi i lä :-) Jag hade egentligen tänkt baka en tårta till henne idag, men med tanke på rådande omständigheter (ont i halsen osv.) så tror jag att jag istället använder en färdigköpt botten. Slänga på lite grädde och saker det ska nog fixa sej. och så måste jag köpa choklad att riva över. Ingen tårta till min svärmor utan choklad, så är det bara :-D

I övrigt känns inte halsen riktigt så öm idag, men det är ju inte så långt ut på dagen än heller. Men jag hoppas ju att det är antibiotikan som har kickat in och dödar den otäcka sjukan.

Nej, nu är det kaffe som gäller!

Mötti Härs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0