And the winner is...

Nä, nu ger jag upp. Det blir inga fler gissningar på varför jag kallar Nonick för Nonick. Mandelen, det blir du som blir tvungen att gästblogga här på min blogg. Så är det. Rätt hade du också, i alla fall till en del. Nonick är en sammansättning av No nick. Men anledningen till det är lite mer kompliserad. Bara för att fylla ut inlägget ska jag berätta.

Jag har i ett tidigare inlägg nämnt att jag fått en ny kollega. I samma inlägg undrade jag vad jag skulle kalla henne. Nya kollegan känns lite tungt. Jag berättade för henne om detta dilemma och hon sa nånting i stil med hon utan namn, eller den namnlösa. Detta översatte jag sen till  no nick och drog ihop det till ett ord och därmed har jag äran att presentera min nya kollega Nonick.

Mycket intressant, eller hur. Mandelen kommer att gästblogga och därmed basta. Ska meddela henne detta snarast :-D

Mötti Härs!

Kommentarer
Postat av: beccaQ

Äsch! Det var ju skit att jag missade att kolla in din blogg. Jag hade velat gästblogga... men det kommer kanske fler tävlingar. Å då kommer vi säkert att bli meddelade detta på våra egna bloggar hehehe... Nu när fam madndelen spytt klart å allt börjar jag bli sjuk. Hoppas det inte blir ngt av det. Det märks imorgon.

2009-09-27 @ 22:15:11
URL: http://beccaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0