Hemma igen!

Jaha, så var man  hemma igen. Har varit bortrest under helgen och hälsat på en gammal kompis. Vi räknade ut att vi inte hade setts på mer än tio år. Det är länge det. Men nu har vi i alla fall tillbringat hela helgen tillsammans och pratat ikapp. Så kom vi överens om att inte låta det gå lika länge innan vi ses igen. Kunde ju vara trevligt att ses lite oftare faktiskt. Men jag måste ju faktiskt medge att det är skönt att vara hemma igen.

Inte nog med att jag har varit bortrest, jag har haft total datafritt också. Människan äger ingen dator så det har gjort sej själv så att säja. Men det blev en del blogginlägg att läsa för att komma ifatt. Över 50 inlägg har det blivit. Men nu är jag ifatt. :-D

Och i morron är det måndag. Då är det ny arbetsvecka. Nu ska jag inte börja jobba klockan sex på morronen längre. Nu ska jag sova till klockan sex istället. Faktiskt mycket vilsammare. Så är det bara den  här veckan kvar innan älglovet (ok, höstlovet då). Då blir jag ganska ensam på bygget. Städ kommer väl att jobba, har lite storstädning att göra hörde jag talas om. Men i övrigt blir det inte många. Jag blir i alla falll ensam på exp. Då kan man nog få tid att komma mera ikapp och kanske till och med städa lite i högarna. Det ska bli skönt att få gjort.

I övrigt är det mesta som det brukar.

Mötti  Härs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0