Grattis Bano :-D

Så var det Banos dag idag då. 33 års sen hamnade jag på BB och fick mitt första barn. Jisses vad rädd jag var. En helt riktig baby som jag skulle ha ansvaret för. Detta var stort. Faktiskt det största som hänt i mitt liv. Att för första gången få hålla i det där lilla knytet som man satt till världen. Det är nåt man aldrig glömmer. En helt perfekt liten människa som är beroende av mej. Så jag hade väl rätt att vara lite rädd. Men med facit i hand har jag lyckats. Han växte upp till en fin människa och jag är otroligt stolt över min lille parvel som blivit stor och vuxen. Men vad hjälper det, han förblir min lille kille i alla fall. Och nånstans inne i den där vuxte mannen finns han kvar, det är jag helt övertygad om.

Nåväl. jag önskar dej allt gott och en fin födelsedag!

GRATTIS BANO :-D

Kramar från Mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååhh... sött... Grattis till Bano oxå såklart :o)

2009-10-11 @ 19:43:50
Postat av: BeccaQ

skulle kanske skriva att det var jag...

2009-10-11 @ 19:44:42
URL: http://beccaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0