En liten varning bara...

Om ni tänker åka buss i Karlsad så var noga med att inte missa hållplatsen. Risken finns annars att man blir idiotförklarad av en sur busschaufför. Detta hände mej i fredags. Jag satt i mina egna tankar och missade gå av. När vi var framme vid ändhållplatsen frågade jag om jag var på rätt buss. Jisses vilken grinig chaufför. Märk väl att jag inte anklagade varken honom  eller bussbolaget för någonting, men otrevlig var han. Han gav sej inte heller förrän jag bad om ursäkt för att jag satt ivägen för honom, men jag trodde inte han hade tänkt sej att sitta så långt bak i bussen som vid bakdörren när han skulle köra den. Kanske inte det mest diplomatiska att säja, men det fick tyst på honom i alla fall. Funderade ett tag på att ringa bussbolaget och föreslå charmkurs för karlsloken, men jag lät bli. Det får nån annan göra. Jag hörde nämligen att det inte var bara mej han var otrevlig mot men jag orkar inte engagera mej. Dock anser jag att en varning till allmänheten är på sin plats MISSA INTE DIN HÅLLPLATS NÄR DU ÅKER BUSS I KARLSTAD. Så var det sagt.

Tack för uppmärksamheten!

Mötti Härs :-D

Kommentarer
Postat av: mandel

Men snälla nån. Vilken tur att han har ett serviceyrke!

2009-10-06 @ 20:27:40
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: beccaQ

Seriöst, hur lyckas man vara så otrevlig???!!! Tänk vad kul om du sjungit busschaufförslåten med surt humör för honom. Då hade han väl flippat totalt... hahaha...

2009-10-07 @ 22:24:49
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: Linda

Akta er! Det kanske kommer en anonym busschaufför och lämnar en syrlig kommentar ;-) Hahahaha!!!

2009-10-08 @ 16:40:28
URL: http://jolinsinredning.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0