Glasögon, släkt te släkta och köttfärspaj.

Yessss, igår kom mina glasögon tillbaka från optikern. Skönt att kunna se utan att bli yr och illamående. Det har funkat med terminalglasögonen, men jag har haft problem med att se på lite längre håll. Men nu ser jag alldeles utmärkt. Och inte blir jag varken yr eler illamående heller :-D

Fick förresten reda på att en "släkt te släkta" är med i årets Robinson. Nu måste man ju titta på det också. Ett avsnitt i alla fall. Nåja, vi får se. Kan ju kanske var underhållande i alla fall, jag vet inte.

Jag har varit förkyld ett tag, inget allvarligt, men litegrann. När jag kommit hem idag och skulle till att börja laga mat började jag blöda näsblod nåt alldeles kopiöst. Det ville bara inte sluta. Fick få med en hoprullad bomullspad i näsan för att kunna fixa till lite att äta. Köttfärspaj blev, och gott blev det också :-D

Nä, nu får det räcka för idag.

Hej för nu...............................

Kommentarer
Postat av: Annzingen

Ta det lugnt o vila dig nu under helgen, näsblod brukar komma vid stress också....

Kram o ha en lugn o trevlig helg =)

2009-03-27 @ 16:21:29
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: beccaQ

Hahahaha... ja du... har mailat dig nu ;o) Så spännande tror jag inte du tycker det är...

2009-03-28 @ 20:31:07
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: Kalle

En ska ligge ner har jag hört, så det slutar, åsså blir det lätt så! när man är förkyld och har torra, tunna slemhinnor eller vad det heter.

2009-04-02 @ 20:51:39
URL: http://karlerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0