Snart, snart, snart!!!!

Ha! Nu är det bara denna veckan kvar, sen går jag på semester på riktigt :-D Då ska jag vara ledig utav alla krafter. Jag och lillsessan ska ha några dagar (hur många är helt och hållet upp till lillsessan) då vi ska mysa riktigt. Och i slutet av nästa vecka kommer Bano på besök.  I övrigt har jag inga som helst planer. Det är vad jag kallar semester det. Du glade vad skönt det ska bli.

Men ikväll är jag trött så nu orkar jag inte skriva mer.

Hej för nu.................................................






Mötti härs!

Kommentarer
Postat av: beccaQ

Gud va härligt det låter! Å ja visst är det riktigt synd om mig.... hahahahaha....

2009-06-24 @ 22:16:34
URL: http://beccaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0