Sicka presenter!

Idag fyller jag år. När man fyller år händer det att man får presenter. Kan nån gissa vad jag har fått?  Jag har fått ögoninflammation!!!! Det stod inte med på min önskelista faktiskt. Hmpf.......

Ok, jag har fått fina presenter också. Av barn och barnbarn har jag fått ett jättefint chakraarmband. Jag fick själv välja vilket och jag valde 6:e chakrat. Ametister. Hur fint som helst. Och så har jag fått cirkusbiljetter av lillsessan. Två stycken, en till mej och en till henne :-D De är till i morron kväll så jag hoppas ögonen inte har kläggat igen alldeles då. Sen det finaste av allt. Teckningar från både lillsessa, lillprins och bonussessa. Jätte, jätte, jättefina :-D

Nä, nu ska jag och mina dimmiga ögon gå och sova. Hoppas det är bättre i morron. Annars får jag svårigheter med jobbet.

Mötti Härs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på etterskudd!

2009-08-26 @ 20:04:59
URL: http://blog.monisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0