Rivstart!

Idag har lärarna börjat för terminen. Så nu är det full fart som gäller. Och då menar jag full fart. Har varit en stressig dag som för min del började klockan sex i morse. Filen från intagningen kom inte förrän en halvtimme innan jag slutade i fredags så jag behövde ett par timmar extra på morronen för att hinna få till lite listor åt lärarna. Ok, i morron är det APT och mera full fart. Då börjar de som jobbar deltid. De behövde inte komma idag. Då blir det ännu mera full fart. Hoppas bara det inte blir lika stressigt.

Nä, nu ska jag sätta mej och göra ingenting ett tag innan jag går och lägger mej. Jag är trött.

Mötti Härs!

Kommentarer
Postat av: mandel

Broken sword?

2009-08-10 @ 21:59:08
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0