Envis är ja...

Nu är jag där igen. Jag orkar inte gå och lägga mej. Verkar som om jag aldrig lär mej heller. Nu ska jag ju inte upp nåt speciellt tidigt i morron, men jag skulle ju kunna lägga mej nu när jag ändå är trött. Nåja, så småningom så. Skulle väl tro att jag kommer att ha ett gigantiskt hostanfall i samband med läggdags i alla fall, så det kan kanske vara lika så gott att inte ens försöka. Men eftersom jag ska vara barnvakt ett tag i morron bör jag nog ha några timmars sömn med mej i alla fall.
Och på måndag ska jag och lillsessan på cirkus, sådeså :-D

Nä, nu får jag nog försöka sova ett tag i alla fall. Om jag inte lägger mej nu så riskerar jag att piggna till och då är det ju ännu svårare att somna.

Mötti härs :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis på födelsedagen Annemira!! Hoppas du får en alldeles underbar födelsedag!!



Kram på dig

2009-08-23 @ 10:59:59
URL: http://livstankar.blogg.se/
Postat av: Kalle

GRATTIS!!!

2009-08-23 @ 11:27:07
URL: http://naturnytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0