Stordåd!???!

Läste just i Ninni Schulmans blogg att hon uträttat stordåd idag. Hon frågar också sina läsare vilka stordåd de uträttat idag. Jag vågar för min del inte svara i en kommentar på hennes blogg då jag läst hela långa listan hon radat upp. Mitt stordåd för dagen var nog att kliva ur sängen tror jag. Sen har det varit sparsamt med sånt. En alldeles otroligt envis migrän har ansatt mej hela dagen, så jag har mest bara försökt hålla mej i lugn inne på mitt kontor. Det har ju i och för sej gått ganska bra. Lite har faktiskt fått undan också, men ska jag vara ärlig så borde det ha varait mera gjort. Nåja, jag får väl ta i lite bättre i morron, för jag bara vägrar ha migrän i morron också. Det vore inte rättvist tycker jag.

Jag har förresten uträttat ett stordåd till. När jag kom hem lagade jag middag. Så nu blir det inte mera av den varan idag. Nu ska jag bara softa och kanske somna framför TVn. Så är i alla fall planen.

Nu orkar jag i alla fall inte mera idag.

Må så grankott (som Nicke Lilltroll sa)

Hej för nu............................................................

Kommentarer
Postat av: beccaQ

Stordåd? Naej, inga här heller. Just nu siesta, liten bit mat i magen å försöka hänga med på era bloggar. Hur gård det med semesterplanerna?



Kram kram å mötti härs!

2008-09-09 @ 14:52:47
URL: http://beccaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0