Fredag!!!

OK!!! Nu är det bloggträff... eller vad vi nu ska kalla det. Det är Storsan, Beccaq och jag. Vi hade från början tänkt att det skulle var en teckanträff, och det har också sysslat med. Vi kan numera säga både det ena och det andra på teckanspråket. Just de! I övrigt handlar kvällen om god mat (Beccaq har lagat en fantastiskt god butter chicken till oss) och en massa vin och en och annan god drink. Dessutom har vi skrattat konstant hela tiden och det tänker vi fortsätta med. Det har dessutom hänt en hel del kul incidenter t ex har undertecknad backat in i en dörr, till övriga närvarandes stora glädje. De andra var till och med tvugna att SMSa till mandelen om det. Dock kan jag meddela mandelen och övriga världen att jag inte har krupit omkring på bänkarna i köket!!! Så de så!

OK, kul har vi, så är det bara. Och oavsett vad Beccaq säger så har jag hängt upp mina gardiner igen. De hänger precis där jag vill ha dem. Så det så!!!

Kommentarer
Postat av: mandelen

Jag känner mig oroad över dina gardiner mamma :-D hahahaha!

2008-05-09 @ 23:45:48
URL: http://www.mandelen.wordpress.com
Postat av: Mandel

Hoppas ni får en lika trevlig frukost som ni hade bloggkväll igår! Fast utan dörrbackningar och gardindrag :-D

2008-05-10 @ 10:01:11
Postat av: Anonym

Tack, tack, tack för senast!
Sitter gardinerna kvar?
*S*
Mötti härs, my dear, mötti härs!!

2008-05-10 @ 20:17:28
Postat av: beccaq

Mötti härs helt enkelt ;o)

2008-05-10 @ 23:22:48
URL: http://beccaq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0