Goda råd, lugn och ro, åsså lite CSN

Idag har jag varit på hudanalys. Man fick stoppa huvudet i en låda och så lyste på en med en lila lampa. Gissa om man liknade en vålnad. Resultatet av analysen var i alla fall att jag hade torr hud, speciellt runt ögonen. På nåt vis så visste jag detta redan innan. Ingen direkt överraskning. Men jag fick i alla fall en hel del goda råd om hur jag ska sköta om huden. Kanske jag rent av kommer att följa några av råden.

Nu har snart hela påsklovsveckan gått. Sen fylls skolan med allehanda lärare, elever och annat (löst) folk och allt är som vanligt igen. Men det är faktiskt jätteskönt med dessa lugna veckor när man har möjlighet att komma ikapp. Just idag har jag bl.a. börjat med att makulera papper. Brukar alltid samla på mig en jättehög innan jag kommer mig för att hämta maskinen och sätta mig ner och makulera. Jag kom ungefär halvvägs idag så det går nog åt minst en timme imorron också. Sen får jag börja samla igen.

Jag fick ett lustigt samtal från CSN idag. De var lite fundersamma angående en elev jag hade rapporterat som ny elev för ett litet tag sen. Som det såg ut i filen de fått skulle elevens termin bara vara i tre dagar. Lite kort tyckte de, och jag är böjd att hålla med. De bad mig vara snäll och skicka en ny fil med rättat datum på, och eftersom de bad så vacker så är man ju aldrig omöjlig. (Nästan aldrig i alla fall.)

 Nä, nu ska jag gå och lägga i pannan, jag vill inte frysa!

Hej för nu..............................

Kommentarer
Postat av: Storsan

Hemma!!
Kul att höra vad det blir för namn då...
*S*
Bilder ligger uppe nu!
Kram, ses på måndag!

2008-03-28 @ 18:15:37
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0