Sovtåget går, och jag vill inte missa det!

Jisses vad trött man kan bli en alldeles vanlig torsdag. Kommer sig förmodligen av att stressen är över på jobbet. Igår togs det studenten av alla krafter och betygen var färdiga och delades ut. Nu är det bara att sammanställa det hela och skicka till VHS. Sen är det över för den här gången. Min trötthet ikväll är väl nån sorts poststressymtom eller nåt. Jag får helt enkelt försöka ta mej till sängen ganska snart och sova en hel natt, så blir det nog bättre sen.

På lördag ska jag på 50-årskalas hos min kusin. Vi brukar inte fira varandra vanligtvis, men hon har kommit på att det vore kul om vi kunde träffas så många som möjligt av oss så hon tog tillfället i akt och bjöd hela kusinskaran. Modig kvinna måste jag säga. Vi är ganska många, tänk om alla kommer *fniss*. Men hon kanske gör det för presenterna *fniss igen*

Nä, nu är jag så trött att jag börjar fnittra, och jag tänker inte låta sovtåget gå utan mej idag så nu får jag börja förbereda mej för natten. Så seg som jag är tar det nog sin lilla tid innan jag lyckats ordna upp mej.

På måndag ska vi i alla fall på utflykt med jobbet. Vi ska ha ordentliga skor och matsäck som inte behöver värmas med ossj. Vad ska man hitta på när man inte så gärna vill leva på mackor hela dagen? Förslag någon?

Nähä, nu får det vara nog, sova var det ju!

Hej för nu......................................

Kommentarer
Postat av: beccaq

Gör en pastasallad vet jag, å bröd till. Det blir mer mat så.



Kramis på dig! Längtar tills tisdag :o)

2008-06-12 @ 22:28:30
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: Linda

Tänkte också föreslå sallad. Fyllda pitabröd är gott! Å vattenmelon :-)

2008-06-13 @ 12:39:29
URL: http://livstankar.blogg.se/
Postat av: beccaq

Hallå, ska du inte hoppa av sovtåget nu? Det borde ha kommit till ändstationen och tillbaka flera gånger. Vart är du? Hehehe...



Mötti härs!

2008-06-14 @ 00:46:32
URL: http://beccaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0