Så får det bli :-D

Nu är det helt säkert. Min svärmor är ägare till en ohälsosam mängd böcker . I alla fall när hart när alla dessa böcker ska flyttas på. Men nu är det gjort. Vi har fyllt ett förråd med böcker och just nu funderar vi på var vi ska göra av resten. En del av böckerna ska hon ha kvar i hyllan i lägenheten, men hon ska inte ha kvar alla hyllor. Det täckte två väggar i vardagsrummet och det kändes inte helt motiverat. En av hyllorna ska vara kvar, den täcker väl ca tre fjärdedelar av ena långväggen. Det måste räcka om hon ska ha plats för några andra möbler. Och det ska hon :-D Ärligt talat är det ganska kul att få greja och ordna. Känner mej lite som en av alla dessa inredningsförståsejpåare (fixar ni att läsa ut detta ord? fniss) i TV. Hoppas hon blir nöjd sen när det är klart bara.

I morron tänker jag i alla fall ta ledigt från inredandet. Planen är en slö (och jag menar ssslllöööööö) förmiddag. Sen ska jag gå på second handbutiken, även kallad U-landsbutiken, och kolla om det finns några lämpliga prylar att ta med till svärmor. Sen ska vi handla och i övrigt göra så lite som möjligt. Så får det bli (hoppas jag). :-D

Nä, nu får det vara nog för idag!

Hej för nu.........................................

Kommentarer
Postat av: mandel

Jamen det sket sig :-D

2008-06-28 @ 21:26:57
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: beccaq

Jag tänker att ni ska bjuda in bokslukare som mig själv och ha lite försäljning av dessa böcker minsann...hehehe....



Mötti härs!

2008-06-29 @ 09:37:33
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: Linda

Duktig du är som hjälper din svärmor!

2008-06-29 @ 21:59:13
URL: http://livstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0