Mycket bättre :-D

Yesss! Idag mår jag mycke bättre. Vaknade på hyfsat gott humör och huvudet har inte värkt ett dugg på hela dan :-D I morron mår jag nog ännu bättre.

Min dator uppför sej precis som den själv vill. Ibland slår caps lock till utan att jag har tryckt på knappen. Det vet jag med säkerhet eftersom det lyser när jag har tryckt. Jaja, bara ett av livets små mysterium. Finns säkert nån som förstår vad jag gör för tok, men jag orkar inte forska så djupt i det just nu. Får bli nån gång när jag inte får ordning på det över huvud taget.

Nu har jag i alla fall beställt alla fem säsongerna av "mord i sinnet" åt gubben. Tvivlar dock på att han någonsin kommer att titta på dem, men då har han i alla fall möjligheten ;-D

Nä... nog för idag.

Hej för nu...........................................................

Kommentarer
Postat av: mandel

Skönt mamma :-) Då åär det som det ska!

2008-07-15 @ 22:07:52
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Kalle

Jag kommer åt flertalet knappar i mina försök att styla med snabb skriving på tabdgetbordet, men dsom ni jkan se så beir det frihwp iblAND

2008-07-15 @ 22:53:27
URL: http://karlerik.blogg.se/
Postat av: sunlinda

Skönt att du är på bättringsvägen!



Kram Sunlinda

2008-07-16 @ 13:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0