Bara timmar kvar av semestern!!!

Så är semestern slut då. Imorron börjar jag jobba igen och det är bara att vänta på nästa år. För en gångs skull har semestern gått jättefort, skulle faktiskt önska att jag hade ledigt ett par veckor till. Tidigare har jag inte haft den känslan. Det har i stället varit skönt att ledigheten äntligen har varit över. Men i år har den inte räckt till. Förresten hörde jag att den riktiga sommarvärmen kommer på tisdag. Så då är det väl som det ska. Solen skiner och jag jobbar. Jaja, bara första timmen är gjord så går det i de vanliga gängorna igen. Men just nu känns det lite tungt.

Ha det bra alla semesterfirare!

Hej för nu.......................................................

Kommentarer
Postat av: Linda

Söndagen innan man börjar jobba, efter semestern

(invecklat) är den värsta dagen på året enligt mig.



Fast man trivs bra på sitt jobb, så är det alltid tungt att veta, att det är 1 år tills nästa gång.



Men du är snart på banan igen :-)



Lycka till!

2008-07-22 @ 11:30:01
URL: http://livstankar.blogg.se/
Postat av: beccaq

Jag vill oxå hälsa till alla semesterfirare... Får se vad det blir i augusti, känner faktiskt för å va ledig en del, men pengarna behövs väl nu när jag ska åka. Jag kommer inom dig en dag å fikar ser du...



Kramis

2008-07-23 @ 13:22:20
URL: http://beccaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0