Äntligen klar :-D

Ja just det!!! Nu är jag klar med att fixa i svärmors lägenhet. Det tog hela semestern. På måndag börjar jag jobba igen. Ok, jag har väl inte varit hos henne och fixat riktigt alla dagar, men faktiskt de flesta. Jaja, då har jag i alla fall gjort nåt vettigt med min ledighet. Idag var Mandelen och lillsessan med också. Lillsessan hjälpte mej att skura golv. Hon gjorde precis som Cinderella :-D

Ärligt talat är jag ganska trött nu. Kanske ska jag försöka få sova framför TVn ett tag. Gubben är ute och klipper gräsmattan, så jag har ännu chansen!

Så nu får ni ha godnatt, nu väntar soffan på mej!

Hej för nu..........................................

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är skönt att få uträttat något vettigt under sin semester, men glöm inte att vila dig mellan varven också. En tupplur på soffan kan göra susen :-)



Passa på när gubben är ute du. Min ska sättas i arbete nu... :-)



Men jag ska givetvis va med och förstämma.

2008-07-18 @ 12:47:08
URL: http://livstankar.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

Åker på kurs i två veckor, så mötti härs på dig!

Kram Sunlinda

2008-07-19 @ 21:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0