Tillbaka från semestern, men nu är det helg :-D

Såhär skulle man ha det varje vecka! Jobba måndag och tisdag, ledig onsdag och torsdag, jobba fredag och ledig lördag och söndag. Problemet med detta är väl att de drog in på lönen. Det är väl bäst att jobba som vanligt i alla fall. Men det var skönt med de två extradagarna ledigt. Och behövligt känns det som. Jag har haft det jätteskönt. Onsdag gjorde jag inte ett nyttigt handtag på hela dagen. Torsdag tillbringade jag delvis tillsammans med mina barnbarn och deras föräldrar och på kvällen var jag och Mandel på 9:orna show i Töcksfors. Jättekul och jätteduktiga ungdomar. Det blev lite väl sent innan jag kom i säng,  med tanke på att jag skulle upp klockan fyra i morse, men jag har överraskande nog inte varit trött på hela dagen (förrän nu). Det kan kanske också bero på att jag var hos Pippi (Storsan) och gjorde ett dataprov på lunchen. Det gick bra, så vi är nöjda både Pippi och jag. Å nu har jag bara ett (1) prov kvar så är jag klar med datakörkortet. Dé ni!! De ä inte kattlort det :-D


image66


OK, nu är det fredag kväll och då är frågan, ska det bli let´s dance eller ska det bli på spåret. Just nu lutar det nog åt på spåret, för gubben är vaken, men för en liten stund sen satt han i soffan och sov. Vi får vl se vem av oss som är vaknast när klockan är åtta.

Ha en bra kväll alla!!!


Hej för nu..................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0