Mandelveckan är slut, och så har jag fått en ny dotter :-D

Ikväll har jag inte lagt lillprinsen, och jag har bara liiiite abstinens. Det är ju slut på vår gubbfria vecka och jag ska flytta hem i morron, så Mandelen ville lägga honom själv. Jag fick i stället titta på en film tillsammans med lillsessan.Det var faktiskt lika trevligt det :-D Mitt i filmen så tittar hon på mej och frågar "älskar du mej?". Det är ju klart jag gör :-D

På jobbet är det för närvarande ganska kaosartat. Man kan inte tro att vi ska vara färdiga att ta emot alla elever på måndag, men det är då de kommer så det måste vi vara. Det är ingen väg ikring, som min mor skulle ha sagt. Och det är faktiskt så att det alltid brukar vara klart till skolstart. Kanhända nån form av magi kanske :-D

I övrigt har jag  haft ont i huvudet hela dagen, men det har jag försökt ignorera. Det är inte helt enkelt, men det går ibland. Men om jag ska vara ärlig så föll jag till föga och tog ett huvudvärkspiller på eftermiddagen.

I går kväll hade vi besök av BeccaQ. Jag blev också officiellt hennes mamma, när en person på butiken frågade henne om jag var det. Hon nekade visserligen men vi kom överens om att det nog är så i alla fall. Att hon har en alldeles egen förträfflig mamma sen tidigare är inget hinder. BeccaQ är kvinna nog att ha flera stycken. Jag fick också tillfälle att presentera Mandelen och  sonen för deras nya syster. (OK, Mandelen och Becca har träffats förut, men då visste de inte att de är systrar :-)) Trevligt med en växande familj tycker jag :-D I övrigt var det ett mycket trevligt besök. Det brukar vara trevligt när BeccaQ är med. Också nån form av magi kanske, eller så är det den beryktade personkemin som träder in. Jag vet inte vilket. Trevligt hade vi i alla fall. Och glöm nu inte Becca att du lovade komma in på jobbet och hälsa på nån dag snart. Mamma annemira väntar förstår du :-D

Nähä, nog för idag tror jag'

Hej för nu..............................

Kommentarer
Postat av: beccaQ

Mamma... du är för söt du :o)



Puss och kram

2008-08-14 @ 21:55:20
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: beccaQ

men mamma, du bloggar dåligt. Why?



kramis

2008-08-19 @ 11:59:50
URL: http://beccaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0