Som ett brev på posten

Ja, så har den kommit då. Kallelsen till Ögonmottagningen, Centralsjukhuset Karlstad. Torsdagen den 6/12 2007, kl 9:30 ska jag vara där. De beräknar att det ska ta upp till två (2) timmar att undersökas. Jag fick ett långt eländigt formulär också som ska fyllas i.  Frågorna kan verka enkla,  men det kommer ändå att bli besvärligt att svara. Har jag besvär när jag läser dagstidningar, att känna igen ansikten på människor jag möter, att se priset när jag handlar gå på ojämn mark osv. osv. Jag klarar mig alldeles utmärkt, men jag har ju blivit sakta tillvänjd. Det skedde ju inte direkt över en natt. Ja, ja... Det blir till att sätta sig ner och känna efter antar jag. Ska i alla fall bli skönt att få det gjort. Hoppas det inte tar alltför lång tid innan själva operationen (om de nu beslutar att jag behöver en) blir av.


image45


Hahaha, det står att det inte är lämpligt att jag kör bil efter undersökningen  eftersom de ska ge mej pupillvidgande medel. Det är inte lämpligt att jag kör bil i alla fall ju, har ju inte nåt körkort.  Hehehe!!!

Nähäpp... nu får det vara nog för idag :-D

Hej för nu...................................


Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till!

2007-11-28 @ 21:40:29
URL: http://livstankar.blogg.se
Postat av: Storsan

HEHEHHEHEH!!!
NÄE!!!
Låt bli att köra bil - BASTA!!!
:o)
Kram på dig, Pecialen!!!!

2007-11-29 @ 00:01:48
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: kalle

OH FY! de ska undersöka mig med säger de, med pupillvidgande medel, för min diabetes typ2
nu får jag ta en tablett varje frukost med, och den kommer jag att slippa när jag gått ner i vikt och blodsockret stabiliserat sig, men fy så upprorisk magen blir...

2007-11-29 @ 13:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0