En bil => en buss?!

Idag har maken köpt en ny bil (ja ny för oss vill säga) vilket visade sig bli en buss. Så numera åker jag buss hela tiden, vare sig det är med de allmänna kommunikationerna eller om jag ska ut och åka med min man. En Renault Espace (tror jag det stavas). Jag har inte sett den ännu, men jag ska strax gå ut i mörkret och beundra nyförvärvet. Maja var med tillsammans med hela sin familj när köpet ägde rum och hon tyckte definitivt att Moppa köpte bussen till henne. Om jag förstått saken rätt är hon fortfarende övertygad om detta :-D

image41


Igår blev min kusin farmor för första gången, en liten tjej som ska heta Emilia. Grattis Christina!
Att få barnbarn är stort :-D

Nä, nu måste jag ut och beundra bussen ;-D


Hej för nu..............................................


Kommentarer
Postat av: mandelen

Jag gillade den jättemycket :-)

2007-11-13 @ 22:34:30
URL: http://www.mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0