Takdropp eller ragnarök.... det är frågan!

Jahapp, så har man tagit sej igenom en måndag igen då. Vädret är så fint som man kan önska och solen värmer faktiskt. Takdropp och några kala fläckar på trottoarerna. Vägen är helt bar, i alla fall E18. Det är nästan så man kan tro på ett slut på denna vinter. Jag för min del har varit helt övertygad om att detta var Finbulvintern, bara att vänta på Ragnarök. Men nu börjar jag istället tro att det har varit en ovanligt snörik och kall vinter som varat alldeles för länge. Takdropp, hurra! (Onödigt kallt om nätterna är det förstås, men man får väl inte allt på en gång är jag rädd)

I övrigt har det inte hänt nå mycket alls. Internet krånglar på jobbet vilket komplicerar arbetet en del eftersom en del saker måste göras via nätet, men förhoppningsvis är det åtgärdat tills i morron. Får väl ligga på IT enheten annars. De blir nog glada om man ringer och tjatar, tror ni inte :-D  ... nähä inte det!

Nähä, nu får det vara nog för nu........

Mötti Härs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0