Nybaka kake mmmm.............

Idag har jag haft en helt ok dag. Inte mycket särskilt har hänt, det har rullat på bara. Visserligen lyckades Bano ringa precis när alla, och jag menar alla, tyckte att de ville mej något. Men det gick bra i alla fall. Han väntade tålmodigt medan jag hjälpte folk, han till och med hjälpte mej att hitta det engelska namnet på en kurs. En av våra elever ville ha sitt betyg översatt till engelska, och jag hade missat att skriva den engelska titeln på kursen i systemet när det skulle in. Blev väl störd av något, telefon eller nåt. Kanske jag rent av bara var okoncentrerad och skrev den svenska titeln bara för att jag inte tänkte. Men nu är det gjort och det behöver inte göras igen. Hurra!

Ett par saker har ju varit lite speciella idag. Syrran kom med en hel massa kake till mej och Mandelen. Det är fest när man har kake i frysen. Och det är inte mycket som kan slå nybakad kake med ost till kaffet. Mmmmm.....

Sen får jag besök i kväll också. Det är också trevligt. Som tur är har jag nybakad kake att bjuda på till kaffet :D

Nähä, nog nu...

Mötti Härs!

Kommentarer
Postat av: N

Kake är underbart gott! Smör och sirap på och delad nästan hela vägen men bara nästan!

2010-03-12 @ 23:36:06
URL: http://momonthemoon.wordpress.com
Postat av: BeccaQ

Nej det är inte mkt som slår det! Speciellt inte när man slipper baka själv. Fick en häromdagen, mums.



Måste komma på fika ngn dag till dig. Jag kan baka sen fikar vi lr hur? Kraaaaaaam

2010-03-13 @ 23:06:56
URL: http://beccaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0