A dream came true

Jag och lillsessan var ute och gick idag. Och plötsligt såg vi dem... tussilagona! Underbart.

Åsså försökte jag ladda upp en bild på miraklet också, men si det gick inte det. Skit också. Men JAG har sett tussilagona och lillsessan har sett dom. Hon till och med plockade några som jag har i en äggkopp på bordet. Så nu är det vårkänning på riktigt :-D Trots att jag inte lyckades få med något bildbevis.

Mötti Härs!



Trägen vinner sägs det. Nu har jag lyckats ladda upp bilden. Håll med om att det är underbart. Det växer och lever ute :-D

Mötti Härs igen!

Kommentarer
Postat av: Annzingen

Härligt våren är en underbar tid =)

2010-04-17 @ 17:31:37
URL: http://annzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0