Majsan och mammas Rosa Bandet insamling

Det finns alldeles för mycket sjukdom och elände här i världen. Det är sorgligt och det är så lite man kan göra ensam. Men tillsammans kan vi faktiskt göra skillnad. Till exempel kan man bidra till forskning kring bröstcancer. Därför tänker jag uppmana er som eventuellt läser min blogg att kolla på Mandelens blogg och skänka en liten slant till hennes rosa bandet insamling som hon har under oktober månad. Hon kallar den "Majsan och mammas Rosa Bandet insamling". Nån liten femtiolapp orkar vi väl med de flesta av oss. Det är bar att klicka på det rosa bandet längst upp till höger på hennes blogg så kommer ni direkt till hennes insamlig. Det står precis hur ni ska göra för att kunna skänka en liten slant. Antingen med kort, genom webbank elle med mobilen. Det är bara att välja. Mandelnes blogg hittar ni här. Det är dessutom en kul blogg att läsa :-D

Mötti Härs!

Kommentarer
Postat av: mandel

Tack mamma :)

2009-09-30 @ 21:34:35
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Mona

Enig! Det er egentlig ganske lite som skal til, bare alle gjør noe :)

2009-10-01 @ 09:22:44
URL: http://www.monisen.com/blog
Postat av: BeccaQ

Tack så hemskt mkt för så trevligt besök! Jag tänkte titta inom mandel innan jag reser till Indien så vi får väl få till en date allihop ;o)

Kram

2009-12-11 @ 22:46:58
URL: http://beccaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0