Plan för vecka 10

Nu är det slut på sportlovet så det är full fart på jobbet igen. Kollegan har kommit tillbaka från sin sjukskrivning och vi har varit på föreläsning om ergonomi för kontorspersonal. Inte illa för en och samma måndag :-D

Här hemma har telefonen slutat fungera, men internet är det inget fel på. Skumt! Men Bellikk säger att det är nåt där ledningen går in i huset. Har med snön att göra tror jag. Ok, vi får se. Vi får väl använda mobilerna så länge.

På onsdag ska jag till optiker. Det är ett år sen min starroperation och då ska man visst kolla synen igen. Det är bra, för jag tycker mej märka att glasögonen inte funkar riktigt som de ska längre. Men jag får väl besked på onsdag.

På torsdag ska jag på begravning.....

Nä, nu får det räcka.

Hej för nu..........................

Kommentarer
Postat av: beccaQ

Hur gick det med nya glasögonplanen? Hoppas det blev bra :o)



Kramis

2009-03-04 @ 21:22:02
URL: http://beccaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0