Med terminalglasögonen på

Fy busen vad dålig jag är på att blogga. Nu är det faktiskt mer än en vecka sen jag skrev nåt senast. Fy på mej. Jag gillar ju när andra skriver så då bör jag ju skriva lite jag också. Nåja, nu är det bara så att jag inte är i bästa skrivarform. Hoppas det rättar till sej nu när våren ska komma. Mars är ju en vårmånad. I alla fall borde det vara det.

I torsdags var jag i alla fall hos optikern. Det var den lyckligaste människa jag träffat på länge. Orsaken var att min syn på det opererade ögat har blivit så mycket otroligt mycket bättre. Det mest anmärkningsvärda var dock att synen på det andra ögat också har blivit mycket bättre. Kan kanske vara att det tidigare var överansträngt eftersom det fick dra hela lasset. Vet inte men det låte troligt tycker jag. Följden av min förbättrade syn blev att han behöll mina glasögon för att byta ut glaset på vänsterögat. Jag måste klara mej med mina terminalglasögon just nu. Då passar det förstås att sitta vid datorn så på det sättet är det ok. Men eftersom jag är beroende av glasögon hela tiden är det lite jobbigare när jag är ute och rör på mej. Så ska jag ha det i ca en vecka nu. Ska bli skönt när jag får tillbaka mina vanliga brillor.

I övrigt är det inget särskilt. Känner mej otroligt trött nu för tiden. Och så är jag trött på snö och på slask och jag vill ha vackert väder, just de.

Nä, nu får det räcka för idag.

Hej för nu...........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0