Krångel....... och en semesterdag



Konstig blogg. Gick inte att skriva något över huvud taget förrän jag la in bilden.  Jag fattar ingenting, men det är väl som det brukar.

Jag är fortfarande täppt i näsan, men mycket bättre än igår. Har i alla fall jobbat, men i morron tar jag semester. Hela personlen åker på studieresa till Ingesunds folkhögskola och sen till Rackstamuséet. Hade varit jättekul att få vara med, men eftersom ingen ville bära mej runt på bår, tror jag det bästa är att jag stannar hemma och sover. Är så in i märgen trött. Hoppas i alla fall att det går över nu. Orkar inte vara trött nå mer.

Nä, nu vill jag ha glass, och det har jag ingen. Fan!    Det får gå i alla fall.

Hej för nu..................................................

Kommentarer
Postat av: Annzingen

Du vet att jag hade bärt dig om du velat =)

Trevlig midsommar!!

Kram o krya på dig!!!!

2009-06-19 @ 15:33:03
URL: http://annzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0