En vanlig måndag på semester utan planer!

Ja kära hjärtanes vad varmt det blev helt plötsligt. Lite i varmaste laget för mej, men eftersom jag har semester och inte några som helst planer så spelar det ingen roll. Jag kan lika gärna låta bli att göra något. Bara hålla mej i stillhet i någon skugga där det blåser lite, litegrann. Jo ni, så ska man ha det :-D

Förresten har jag gjort nåt idag. Jag har varit på banken och gjort lite andra ärenden och det säger jag bara. Promenader längs asfalterad väg mellan hus är inte att rekommendera om man vill slippa svettas. Huvva va varm jag blev. Var inne hos min svärmor och drack 6 glas vatten. Det var gott.

I övrigt har jag inget att förtälja. Så då gör jag inte det :-D

Hej för nu..........................................................

Ok, då Mötti Härs!

Kommentarer
Postat av: Annzingen

Ja nu har det nästan varit oooolidligt varmt, men idag fick vi lite svalka...värme ä gött i lagom dos =)o med lite vind till men man kan ju inte få allt....

Ha en fortsatt vilsam semester =)

2009-07-06 @ 00:58:51
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Linda

Åååå vad länge sedan jag läste din blogg! Ska ta igen allt nu ;-)

2009-07-07 @ 20:30:04
URL: http://livstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0