Nattugglan

Nu är klockan långt efter läggdags och jag är fortfarande vaken. Undrar varför???? En sak vet jag i alla fall. Jag kommer med största möjliga sannolikhet att vara otroligt trött i morron när det är meningen att jag ska vara vaken och jobba. Världen och tillvaron är bakfram. Faktiskt. Kan kanske vara idé att lägga sej och försöka sova i alla fall. Om inte annat kommer jag att lyckas somna strax före det är dags att gå upp. Men sån är Murphys lag, eller som min pappa kallade den, Lagen om alltings djävlighet.

Tja, egentligen har jag inget att skriva om så...

hej för nu..............................

Kommentarer
Postat av: Annzingen

Ha en så bra dag som det går

Kramar till dig =)

2009-05-04 @ 23:41:12
URL: http://annzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0