Present, patient och pluggande

Jag har fått en present! Becca har varit i Egypten, och hon köpte en present till mig. Jag blev jätteöverraskad, och glad. En jättefin ljusstake, en sån där som man sätter ljuset under en behållare med vatten och nån olja som doftar. Jag är medveten om att de heter nånting, men jag kommer inte på vad. Det var i alla fall jättegulligt av Becca, och jag blev jätteglad. Den var jättefin och det är en elefant på den. :-D

De behövde en "patient" på omvårdnadsutbildningen idag, så jag har fått testat både blodtryck och blodsocker. Båda var toppenvärde. Jag hade ingenting att skylla på utan fick vackert gå tillbaka till jobbet.  Annars hade jag ju kunnat skylla på att mitt blodtryck var åt skogen och jag var tvungen att vila mig ett tag. Nädå, skönt att de var bra. Jag gillar att vara frisk.

Å så kan jag hälsa till Pippi och säga att idag har jag faktiskt läst. Å så planerar jag att läsa mera i morron. Just de.
Å det där med hästen som heter lill gubben fixar vi. Inga problem. Eller hur?

Näpp, nu är det nog för idag.

Hej för nu...................................................................

Kommentarer
Postat av: mandelen

Britta kan juh! :-D

2008-02-11 @ 22:28:10
URL: http://www.mandelen.wordpress.com
Postat av: Linda

Doftlampa tror jag det heter ;-)
Vilken tur att du är frisk!

2008-02-11 @ 22:55:15
Postat av: Sunlinda

Lycka till med lilla gubben!!!

2008-02-12 @ 12:37:37
Postat av: Storsan

Bra!! Både angående "häftet"...(ser fram emot ett besök av pecialen inom kort då?) och "Lilla Gubben". Storsan vet att HON ju kan se vad vi skriver här - men, men... Vi GÖR SOM VI SA I KAFFERUMMET!! Mohhhahahahhahhah!!
(PS: Mandel; HJÄLP oss nu!!)

2008-02-12 @ 17:54:09
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Storsan

Tränar, tränar, tränar nu...*S*

2008-02-13 @ 11:22:46
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0