En buss ;-D

Nu har jag varit ute och beundrat bussen. Jag måste faktiskt säga att jag är nöjd, mycket nöjd. Detta är den fräschaste bil maken någonsin har köpt. Dessutom sköna säten, och den har till och med fått mycket väl godkänt av min bror som har varit yrkeschaufför största delen av sitt liv. Inga konstiga ljud och dessutom fin att köra var omdömet. Han gick igenom hela bussen innan han släppte iväg oss, allt från dragkroken till motorn. Så nu har den passerat alla viktiga instanser. Så nu är det bara för maken att köra, dit jag vill. Hihi!

Nej, nu är det dags för lite TV innan Annemira måste gå och sova.


Hejdå för nu....................................................................


Kommentarer
Postat av: kalle

ha ha dit JAG vill

hahahahahaha och så maja då! de e hennas buss o moppa med!!!

2007-11-15 @ 16:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0