Sova :-D

Ok, jag vet att klockan är halv tre på natten och jag är vaken. Men skillnaden är att jag redan har sovit mer inatt än jag gjort någon natt på nära en vecka. Nästan fyra timmar i sträck, det ni :-) Jag vaknade vid dryga klockan ett och hade fruktansvärt ont i halsen. Det var bara att gå upp och ta en treo mot smärtan. Passade på att ta min andra dos cocillana också. Tog ingen när jag gick och la mej för det var för nära inpå den förra dosen. Sen lite slösurfande och en kopp te. Nu är jag redo att lägga mej och sova igen. Jag har hela tre och en halv timme på mej innan jag måste gå upp. Detta känns helt fantastiskt. Hade det inte varit för mitt inflammerade öga hade jag mått omåttligt bra :-D

Nej, nu börjar andra skifter (sovskiftet :-D)

God natt och Mötti Härs!

Kommentarer
Postat av: mandel

Jag kan inte sova när jag tagit treo. Men så skönt att du fick sova sådär lite, fast mer iaf :)

2009-09-02 @ 12:16:00
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0