Utmanad igen!

Jag har blivit utmanad av Sunlinda. Så det är väl bara att köra.

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du? Annemira (eftersom jag inte får använda mitt namn som svar måste ju mitt nick duga. Dessutom använder jag aldrig någons riktiga namn i bloggen, inte ens mitt eget)

2. Ett ord på fyra bokstäver: Alla

3. Flicknamn: Alice

4. Pojknamn: Algot

5. Yrke: Assistent

6. Färg: Azur

7. Klädesplagg: Anorak

8. Mat: Apelsinkyckling

9. Sak i badrummet: Avlopp

10. Plats/stad: Arvika

11. En orsak att vara sen: Avvägar

12. Något man skriker: Akta dej!

13. Film: Aristocats

14. Något man dricker: Apelsinsaft

15. Band: Animals (De fanns på 60-talet i alla fall!)

16. Djur: Antilop

17. Gatunamn: Arvikavägen

18. Bil: Audi

19. Sång: All you need is love


Jag utmanar Mandelen, Livstankar och Kalle.
Kommer inte på nån mer att utmana, men läser du det här och inte fått nån utmaning från nån annanstans så...  

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: mandel

Hihi! Den har jag redan gjort på facebook, så jag kan klippa och klistra :-D

2009-02-27 @ 13:49:46
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Kalle

men vad krångligt! ska dock göra ett försök :)

2009-03-02 @ 18:49:04
URL: http://karlerik.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj oj oj nu måste jag använda hjärnan. Vad du begär av en utarbetad mammaledighetsmänniska ;-) Kul, ska göra ett försök. Kram

2009-03-02 @ 22:26:44
URL: http://livstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0