Lite småprat!

Nu tror jag äntligen det har vänt och jag blir bättre i stället för att få mer ont. I mina revben menar jag. Jag har alltid hört att när det handlar om revbenen så blir det värre och värre ett tag innan det vänder och blir bättre. Idag känns det som om det har vänt och blir bättre. Har inte ätit smärtstillande mer än en gång idag. Skönt! Kanske jag kan sluta sova i fåtöljen och gå tillbaka till sängen om en inte alltför avlägsen framtid.

I övrigt är det mesta som vanligt. Var och tog cellprov på morronen och sedan jobbet. Eftersom sportlovet håller på är det ganska lugnt, men lite besök har jag haft. Nån hantverkare och nån IT-snubbe har tittat in. Ett par lärare tittade också in och kollade läget. Så helt bortglömd är man ju i alla fall inte :-D

Just nu håller jag på och gräddar fläskpannkaka, så jag kan ju inte påstå att jag sliter ut mej med matlgning idag heller. Skönt!

Nåväl, i morron är det fredag och nästa vecka är det full fart på jobbet igen. Jag kan inte med bästa vilja i världen påstå att jag har fått gjort så mycket som jag tänkt, men det är väl alltid så. Ambitionen hade jag i alla fall.

Nähä, nu får det vara bra för den här gången!

Hej för nu...............................

MÖTTI HÄRS !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0