Så trött, så trött...

Sunlinda undrar om jag har somnat på soffan, och det har jag. La mej för att läsa lite och somnade så gott.  Jag är ganska trött och sliten nu för tiden, så det var väl egentigen inte nån direkt överraskning.

I övrigt händer det inte så värst mycket mer än att det byggs och restaureras här hemma så jag bor i praktiken på en byggarbetsplats. Nåja, jag brukar vanligtvis leva i nån sorts kaos i alla falll, så det är väl egentligen inte nån större skillnad. Ska i alla fall bli skönt när badrumstaket är klart och lampan på plats igen. Nu har vi en förlängningssladd och en skrivbordslampa som belysning. Inte så lyckat kan jag berätta. Men det blir nog snart ordnat för Bellikk vill verkligen ha lampan tillbaka i badrumstaket och det är han som ska måla och fixa, nämligen.

Nej nu ska jag lägga mej och försöka läsa igen, eller om det blir sova :-D

Hej för nu............................................

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Hoppas ditt badrum är klart och att du piggnat till

och att alla filproblem löst sig.

inte roligt att sitta i telefonkö till suporten

ha en bra dag

vi ses

2008-10-02 @ 07:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0