Blixtlås!

I kväll har jag uträttat storverk. Jag har bytt blixtlås i Banos jacka. De ni! Det var så länge sen jag satt vid en symaskin senast att jag inte ens kan gissa hur länge sen det var. Men jag tror jag fick godkänt så jag har väl inte legat av mej totalt i alla fall.



I övrigt är Bano förkyld. Hostar och snyftar och så har han också fått lite problem med andningen. För ett par år sen hade han nåt konstigt virus som satte sej på lungorna och täppte till syreupptagningen för honom, och detta hänger kvar när han blir förkyld. Jättejobbigt, men vi får hoppas att han är på bättringsvägen nu. Det är ju meningen att han ska åka hem till Stockholm i morron eller så och jag ska övernatta hos honom när jag är på kurs. Jaja, vi får väl se. Annars får det väl lösa sej på nåt annat vis.

Jag ser faktiskt fram emot att få åka på kurs. Ska bli kul att komma bort ett tag, även om det bara är ett par dar. Åsså kanske man kan lära sej nåt också, det är inte fy skam inte.

Annars är det mesta sej likt. Jag bor fortfarande på en byggarbetsplats, och får väl fortsätta med det är jag rädd. Det enda jag har att göra är att beväpna mej med tålamod. Nån gång måste det väl i alla fall bli färdigt!

Jag och Bellikk var förresten på shoppingcentret idag. Vi skulle bara handla lite bröd och sånt. Då fick min galne man för sej att han ville ha en hallowenmugg, dvs. en mugg med häxor eller liknande på. Han skulle ha den med på jobbet sa han. Vi gick runt hela centret, men ingen mugg fanns. Han får nöja sej med den gamla muggen, den med dödskalle på. (Den måtte väl duga som hallowenmugg tycker jag nog).

Nähä, nu får det räcka för idag.

Hej för nu....................................................

Kommentarer
Postat av: kalle

Blixtlås! som är så krångligt att sy fast ;D

2008-10-23 @ 18:55:53
URL: http://kylslaget.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0