Källargäster

Jahaja! Så var det fredag igen. Och fy busen vilken fredag. Allting har varit lite tungt idag. Men nu är det kvällen och inget jobb igen förrän på måndag. Då är det elev och lärarlöst på jobbet så det finns hopp om att man kan få undan ganska mycket.

Jaja, fredag och idag har våra källargäster varit här i en hel vecka. Har jag berättat om dem? Två små söta kattungar kom hit förra fredagen och flyttade in. Vi fick ut dem ur källaren igen, men de satt utanför dörren hela natten, så då veknade vi naturligtvis. Vi har satt upp lappar lite här och där i hopp om att någon som saknar dem ska se, men vi har inte hört något ännu. Jaja, en vecka till, sen får vi väl se om det finns någon som kan tänka sej att ta hand om dem. Vi vill egentilgen inte ha katt, i alla fall inte just nu. Det passar faktiskt jättedåligt för tillfället. Hoppas rätte ägaren hör av sej under helgen. Det vore en lättnad.



Nädå, det är inte våra källargäster på bilden. Men de är lika söta.

Nä, nu ska jag surfa runt lite och kolla lite julklappstips. Jag kanske julhandlar på nätet helt och hållet i år. Det vore ju i alla fall bekvämt.

Hej för nu...............................

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Vill du veta vad jag önskar mig???

2008-11-22 @ 13:11:51
Postat av: Sunlinda

Nä, jag har ingen källare. Tyvärr. Jag tänkte mer att du kunde planera in mig när du planerade övriga julklappar. Jag tycker om stora och dyra saker - kanske en bil...=)

2008-11-22 @ 21:34:20
Postat av: Annzingen

Åhh, kattungar är allt för söta... Jag skulle gjort som du, tagit in dem men nu har vi en katt och det är nog med den fast jag ska erkänna att jag blir sugen...

Ha en lugn och skön måndag på jobbet =)

2008-11-23 @ 00:19:55
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Linda

Nämen ååååå..... kattungar i källaren!! Så sött.

2008-11-23 @ 17:49:50
URL: http://livstankar.blogg.se/
Postat av: Annzingen

Skönt med helg men nu ska jag byta gardiner, kan du tänka dig i går putsade jag fönstren... till vilken vits, idag regnar det men jag vet ju att de är rena under regnet... Dax att sätta upp stjärnor och ljusstakar...

2008-11-29 @ 13:33:44
URL: http://annzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0