Inget särskilt händer - men imorron :-D

När mina barn var små fick de ett Ronjaspel. Detta var tidernas besvikelse, inte alls nåt kul. Det är klart de hade ju önskat sig spelet, för filmen och boken var ju jättebra, då borde ju spelet vara jättekul. Men nejdå, inte det minsta. Jag minns inte så mycket av vad man skulle göra och så, men när man hamnade på vissa rutor så skulle man dra ett kort. På en del av dessa kort stod, "inget särskilt händer". Precis så har min dag varit. Inget särskilt har hänt. Jobbet var som det brukar, inget utöver det vanliga. När jag kom hem från jobbet var allt som vanligt. Inget utöver det vanliga. Rätt skönt egentligen.

Men i morron ska vi på kalas. Lillsessan fyller 3 år!

Hej för nu.......................................................................


Kommentarer
Postat av: Storsan

I morgon... då du Pecialmormor!!
*S*
Men... om du har halv-tråkigt någon fler gång, glöm inte att det...eehhmm...finns ett litet häfte om Internet och E-post....(eller om det var PP?) som väntar på sig!!
:o)
God natt!

2008-02-05 @ 21:42:51
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Mandel

Jag minns det där spelet. Det VAR nog tråkigt, för jag minns att det var aldrig någon som ville spela det :-) Ja, imorgon blir det tårta!!!

2008-02-05 @ 22:53:38
URL: http://www.mandelen.wordpress.com
Postat av: Storsan

TACK!!
Kram!!
Önskar dig ett riktigt kul och fint prinsesskalas!

2008-02-06 @ 11:23:15
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0