Varannandagsvecka

Den kommande veckan blir en konstig vecka.  Jag jobbar varannan dag. Måndag jobbar jag som vanligt. Tisdag har jag tagit ledigt för att åka till Säffle på gastroskopi. Sen har jag blivit bjuden till brorsans "särbo" på mat. På kvällen ska jag vara barnvakt åt ögonstenarna :-D Onstad jobbar jag som vanligt, men eftersom det är dag före helgdag så ska jag egentligen sluta klockan tolv. Vi får väl se hur jag gör. Torsdag är helgdag och fredag jobbar jag igen. Kanske bara halvdag. Vi får se. Slår vad om att det är helg igen i rekordfart.

Hej för nu........................

Kommentarer
Postat av: Mandel

Onstad är en rolig dag tycker jag :-D

2008-04-27 @ 23:00:08
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: beccaq

Tycker mandelen retas med dig...hehe
Då kanske man kan vänta sig en liten visit på fredag om det är väntetid på bussen ;o)
Syns i morgon!

Kramis

2008-04-27 @ 23:43:00
URL: http://beccaq.blogg.se
Postat av: Sunlinda

Det blir lätt fel ibland. Skulle man läsa min blogg kan man i vart fall inte tro att
jag är lärare.
Lycka till på tisdag.
Kram Sunlinda

2008-04-28 @ 08:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0