En annan sorts konstig vecka blir det :-D

Ha! Det blir inte alls någon varannandagsvecka på jobbet den här veckan. Det blir en annan sorts konstig vecka. Jag jobbade idag. Sen håller jag mej därifrån ända tills på fredag. Imorron ska jag ju till doktoren och kolla magen. Gastroskopi som det heter. Jag har fått så många uppmuntrande tillrop idag så nu börjar jag bli riktigt nervös. Men i morron eftermiddag är det gjort och så får jag vara barnvakt hos barnbarnen, Det är definitivt roligare. Ja, just det!!!

Sen föreslog min kloka kollega att jag skulle var ledig på onsdag eftersom jag jobbar fredag. Så får det bli.

I övrigt har jag varit hos frissan och klippt och färgat håret. Numera är jag inte färgat rödhårig längre. Numera är jag väldigt mörkbrun. Det blev jättebra tycker jag. Just det!!!

Nä nu får det räcka för idag!


Hej för nu.........................

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till på gastroskopin!!... Eller hur det stavas.

2008-04-28 @ 20:56:07
URL: http://livstankar.blogg.se
Postat av: beccaq

Halloj!
klart det går bra :o) Å snygg i håret dessutom, kan inte bli bättre. Då syns vi alltså inte förrns fredag eller måndag då... will miss u!
Kramis

2008-04-28 @ 21:35:23
URL: http://beccaq.blogg.se
Postat av: Storsan

Lycka till idag Pecialen! Om nån vimsar omkring och viskar förvirrade "uppmuntringar" i ditt öra idag så är det bara jag!
I tanken.
Kram!!!

2008-04-29 @ 10:13:31
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0