Drakarna

Nu är jag trött på att ha magkatarr. Det har pågått sen i januari och just nu känns det som det aldrig kommer att ta slut. Det är inte så lätt att vara positiv när man har en sur mage, men jag skulle förmodligen sätta eld på allt i min omgivning om jag lät eländet gå ut över mitt humör. Men jag måste erkänna att jag ibland känner det som om det skulle spruta eld ur munnen på mig om jag bara gapade. Snacka om drake, just de! Jag är nämligen en drake. Medlem av den eminenta drakföreningen bestående av tre käringar som träffades på Karlstads universitet där vi läste arbetsvetenskap tillsammans.  Drakgänget fick vi heta, vilket kom sig av ett TV program som hette Flickor, kvinnor och en och annan drake. Vi räknade nämligen ut att vi inte platsde varken som flickor eller kvinnor enligt detta program, så då fanns det bara drakalternativet kvar. Hur som helst så utmynnade detta möte i en fantastisk vänskap som håller än, och förhoppningsvis så länge vi alla lever. Tyvärr är vi utspridda med sisådär en 15-30 mil emellan oss. Det blir inte så värst tätt emellan träffarna, men desto roligare de gånger de faktiskt blir av.

image68

Nähä, nu kännerjag att jag måste ringa en av dem :-D

Hej för nu-------------------------------------------------------



Kommentarer
Postat av: Storsan

Meh!!
Då har jag ju dig på fotleden då!
*S*
Eller nej förresten... det är en sjöhäst... tror jag...
;o)

2008-04-03 @ 19:51:59
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Sunlinda

Oj då!!! Då är det bäst att man passar sig när man träffar dig då....om man vågar!!!
*S*
Kram o trevlig helg.
Kram Sunlinda

2008-04-04 @ 11:03:28
Postat av: Storsan

Hallojt!
Jag gillar bloggkommentatorerna skarpt.
Och kolla, kolla!

http://bloggkommentatorerna.blogg.se/1207385320_en_vettig_blogg.html

*S*

2008-04-05 @ 11:09:17
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0