Barnbarn :-D

Idag har lillsessan upplyst mej om att jag är mammas mamma, och lillsessans mormor. Bara så jag vet.
Lillsessan hjälpte mej sen att laga middag. Hur skulle jag annars ha klarat lägga den skalade potatisen i grytan om inte hon hade hjälpt mej. För att inte tala om prinskorven, inte hade jag lyckats steka den utan henne, nää det hade inte gått alls. Glad och riktigt på alerten har hon varit också, trots en lång segdragen förkylning. Lillprinsen däremot mår inte så bra. Han har åkt på en rejäl förkylning och idag har han feber också. Stackars liten. Men däremellan, när han orkar, är han samma glada charmtroll som alltid. Barn är faktiskt hur duktiga som helst. Inget strategiskt ojjande. Orkan man så leker man, så är det bara. Hoppas att han mår bättre snart. Feber är hur som helst inge bra. Man blir ju så trött då.

Krya på er gullungar!!!
Puss från mormor

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Det är inte så kul med vattkoppor heller!!
Finns roligare saker än sjuka barn. Speciellt när lönebeskedet kommer....
Krya på er!
Sunlinda
PS Kom saffranen fram? Det gjorde iaf pengarna!!
Kram

2008-04-16 @ 17:26:37
Postat av: Storsan

Hann du med bussen??
;o)
Kram!!
PS: Du såg väl att jag gjorde mitt bästa att hålla mötet kort(are)? [B; nu får du sätta en stopptid för "runda-bords-diskussionerna"] / ["Sååå... nuuuu går vi vidare!"] Som sagt, har sagt det förut; Allt för min Pecial vett'u'la!!
*S*

2008-04-16 @ 22:23:37
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0