Mitt alldeles första inlägg

Så har man alltså skaffat sig en blogg. Alla bloggar ju nuförtiden och man blir ju nyfiken. Kan detta vara något för mig. Tja... det återstår att se.

Vad vill jag med min blogg? Vet inte ännu. Kanske kommer detta inte bara att vara mitt första inlägg utan också mitt enda. Jag tror inte det. Jag är vanligtvis kanska tålmodig (läs envis) så jag kommer nog att skriva lite då och då, hur ofta vet vi inte ännu.

Vad kommer jag att blogga om. Tja, jag är en medelålders kvinna, gift med två vuxna barn och två barnbarn som är mina ögonstenar. Det är inte helt otroligt att jag kommer att skriva om dem lite nu och då.
Jag jobbar också som administratör vid en gymnasieskola. Kanske detta kommer upp som ämne nån gång. Kan vara bra att ha någon form av ventilationsmöjligheter när jobbet tar för mycket av en. Av och till kan man ju känna att det blir för mycket, och man behöver släppa ut lite ånga. Tja...  vi får se.
Kanske kommer jag att skriva om mina drömmar och förhoppningar. Även en medelålders kvinna har sådana.
Kanske kommer jag att skriva av mig mina frustrationer över hemmet och hushållet och min man och grannar och vänner och allt som finns i min vardag.

Maja, min dotterdotter tycker i alla fall att jag ska ha en fisk i min blogg. Så här kommer den.....

image2

Visst är den fin, Maja har själv valt den.

Hejdå för nu.....


Kommentarer
Postat av: Badtanten

Välkommen till bloggarnas värld.

2007-09-09 @ 16:25:55
URL: http://simhuset.blogg.se
Postat av: madelene

Detta blir bra det :-)

2007-09-09 @ 18:41:20
URL: http://mandelen.blogg.se
Postat av: Linda

Jag tycker det är helt underbart att se dig blogga! Vi startade nog våra bloggar ca samtidigt, och jag kommer ventilera lite på min blogg precis som du. (eller heter det dig? På finare ER till och med.)Det blir som en dagbok. Underbart att få ur sig lite frustrationer och tankar samtidigt som det är kul att läsa andras. Go girl!

2007-09-19 @ 22:21:28
URL: http://livstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0