Inget särskilt händer

Idag har det varit en helt vanlig dag på jobbet. Det har inte hänt så särskilt mycket. En av mina uppgifter såhär i början av terminen är att registrera alla som ska ha inackorderingstillägg det här läsåret och idag har jag äntligen fått det gjort. Det känns lite stressigt att ligga efter med såna saker eftersom det handlar om folks pengar. OK, nu är det gjort i alla fall och om inte deras bidrag kommer till deras konton på utsatt dag, så beror det i alla fall inte på mej. Det är skönt att veta. Nu är det bara CSN rapporteringen som måste funka också, så att alla våra elever får sina bidrag som de ska. Från och med denna terminen måste alla skolor rapportera via nätet, oavsett hur man rapporterat tidigare. Vi har inte fått uppdateringarna till vårt system förrän idag, så nu är det bara att hålla tummarna för att vi lyckar få till en fil att skicka. Jaja, vi får väl ringa CSN och bråka i annat fall.

Här kommer en bild på min skola.

image3

Det ser riktigt trivsamt ut. Det är det också tycker jag.

OK, nu ska jag förbereda mig för en annan vanlig dag på jobbet... imorron.

Hej då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0