En underbar känsla

Ja, så klarade jag ta mig till jobbet till slut i alla fall. Lugnt och skönt att jobba när man är ganska ensam och inte telefonen ringer hela tiden. Jag fick undan en hel del, och känner att jag vågar ta det lugnt imorron. Med andra ord tänker jag inte åka och jobba utan stanna hemma och koppla av. Det känns faktiskt som jag fick gjort lika mycket idag som jag har lyckats med under hela veckan som gått.  En alldeles underbar känsla. Och inte missade jag bussen hem heller, även det en underbar sak. Jag känner mig fortfarande positiv så utvärderingen av morgonens föresats är positiv.

Nu tänker jag fortsätta på den inslagna linjen och ha en positiv kväll tillsammans med min man, om han nu behagar komma in. I annat fall får jag väl vara positiv i sällskap med mig själv. Det är ganska bra det också!

image15

Visst är flugsvampar snygga. Jag brukar få nån sorts sagotema i huvet när jag ser såna. Väntar mig nästan att få se en liten dörr på svamfoten och en liten figur som tittar ut.

Hej för nu.......................

Kommentarer
Postat av: mandelen

Hahahaha!!! Lika bra han stannar kvar ute så du kan se på tv ifred :-D Bra mamma, skönt att du fick gjort så mycket. Om du har ork och lust i morgon får du komma och hälsa på så ska jag hjälpa dig med skor :-) KRAM!

2007-09-22 @ 20:34:38
URL: http://www.mandelen.wordpress.com
Postat av: Linda

Det ÄR en underbar känsla när man varit effektiv. Ibland känns det som om man arbetar bättre ifred! Lite tufft för min del kanske, som jobbar i butik ;-)

2007-09-23 @ 18:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0